رزمی شو ادای احترام به پیشکسوت بزرگ کاراته و‌عکس یادگاری با سنسی سلیمی+عکس و فیلم - رزمی شو

به گزارش رزمی شو، چهارمین مرحله از اردوی تمرینی تیم ملی کاراته مردان کشورمان این روزها در کمپ تمرینی تیم ملی کاراته تا روز جمعه ۲۶ خرداد ماه در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می شود.

تمرینات تیم ملی کاراته صبح امروز چهارشنبه ۲۴ خردادماه زیر نظر سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی آغاز شد و ملی پوشان در ابتدا شروع به دویدن کردند.

علیرضا کتیرایی، شهاب سلطانی، سعید فرخی و مهدی احمدی مربیان تیم ملی و دکتر نیکوخصلت نیز در سالن حضور داشتند و موارد لازم را به ملی پوشان یادآوری میکردند. 

شهاب سلطانی که به تازگی به جمع کادرفنی تیم ملی اضافه شده، در ادامه تمرینات برای دقایقی نکات لازم را به ملی پوشان یادآوری کرد.

در ابتدای تمرینات، سنسی جمشید سلیمی پیشکسوت کاراته کشورمان برای بازدید از اردوی تیم ملی در سالن حضور پیدا کرد و برای دقایقی با تمام ملی پوشان به خوش و بش پرداخت و در گوشه ای از سالن تمرین ملی پوشان را بررسی می‌کرد.

جمشید سلیمی و هروی سرمربی تیم ملی برای دقایقی با هم به گفت و گو پرداختند و در مورد شرایط و روند تمرینات تیم ملی با یکدیگر تبادل نظر کردند.

در آغاز تمرینات کاراته، نفرات حاضر در اردو به صورت دو به دو با هم به تمرین پرداختند که هرکدام از مربیان در گوشه ای از سالن تمرینات ملی پوشان را زیر نظر دارند.

تمرین سجاد گنج زاده تنها مدال آور کاراته ایران در المپیک، ذبیح الله پورشیب کاپیتان پر افتخار کاراته ایران و بهمن عسگری و مهدی زاده از ملی پوشان با تجربه و پر افتخار کاراته ایران با سایر جوانان حاضر در اردو انگیزه را بین نفرات حاضر در اردو بالا برده است.

 

 

ملی پوشان کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان تمرینات خود را پیگیری میکنند.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 38 views بار دسته بندی : رزمی تاريخ : 14 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها