رزمی شو برنز تپانچه و سومی تالو در روز اول مسابقات دانشجویان جهان - رزمی شو

به گزارش رزمی شو، سی و یکمین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان از امروز شنبه هفتم مردادماه در ۱۸ رشته ورزشی و با حضور وزشکاران ۱۱۹ کشور در شهر چنگدو چین آغاز شد. 

در اولین روز رسمی این مسابقات، ورزشکاران کاروان ایران در رشته های تالو، پومسه، والیبال، تیراندازی، جودو و تیراندازی باکمان به مصاف رقبا می روند. 

در صبح اولین روز مسابقات و در رشته تالو فرم ووشو، شاهین بنی طالبی در فرم نن چوآن در رده سوم ایستاد و اولین مدال کاروان دانشجویان ایران را به رنگ برنز کسب کرد. 

در مسابقات این رشته که در سالن چنگ بی برگزار شد، ۱۰ ورزشکار شرکت کردند که نمایندان چین و هنگ کنگ مدال طلا و نقره گرفتند و نماینده شایسته کشورمان در رده سوم ایستاد. 

همچنین، فاطمه حیدری در فرم نان دائو در میان ۹ نفر به عنوان ششمی بسنده کرد. در این فرم ورزشکاران کشورهای چین، کره جنوبی و ماکائو اول تا سوم شدند. 

* کسب نخستین مدال تیراندازی ایران به رنگ برنز

 در ادامه نخستین روز از مسابقات تیراندازی سی و یکمین دوره بازی های یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین که در سالن مدرسه تیراندازی چنگدو در جریان است تیم سه نفره زنان ایران در ماده تپانچه بادی ۱۰ متر ایران را صاحب دومین مدال خود به رنگ برنز کرد. 

در این بخش تیم سه نفره ایران متشکل از هانیه رستمیان، لعیا محمدی و فاطمه شکاری در رده سوم ایستاده و مدال برنز گرفتند.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از ۶ الی ۱۷ مردادماه در چنگدو برگزار می شود. کاروان ایران در ۱۱ رشته در این رویداد حاضر است.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 41 views بار دسته بندی : رزمی تاريخ : 29 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها